: bezoek ons
  • Fotel Forum
  • Hyves
  • Facebook
  • Youtube
  • Flickr
  • Twitter
  • Linkedin
loading

semi-gevorderden Rotterdam.. | programma


Hieronder staan de voor deze cursus nog beschikbare cursusdata die nog niet vol zijn. SCHRIJF SNEL IN.
nieuws nieuws
  • cursusdata locatie (klik op naam voor hotelinfo)

Rotterdam, Nederland
semi-gevorderden fotografie dagcursus

1 dag – totaalprijs € 110,- p.p.
Slechts 30% aanbetaling bij inschrijving.


Bij de prijs is inbegrepen:
  • eendaagse topkwaliteit fotocursus van 10 - 18 uur
  • les en begeleiding van fotografie vakdocent
  • lesmateriaal en veldopdrachten
  • comfortabel leslokaal en schermpresentaties
  • naslagboek voor thuis
  • lunch

  Zie onze aantrekkelijke kortingen.
Rotterdam
loading
Rotterdam is een bloeiende kosmopolitische stad, met een rijkdom aan culturen en etniciteiten uit alle hoeken van de wereld. Rotterdam heeft meer dan 170 nationaliteiten. De stad staat bekend om zijn rijke architecturale erfgoed en design. Het is een jong, trendy en dynamische stad en is de meest moderne stad van Nederland. Rotterdam heeft een levendige culturele scene en een prachtig assortiment aan winkels, attracties, festivals, restaurants – bijna 100 keukens – en parken. Rotterdam is zeer geschikt voor sport en evenementen liefhebbers. Het is de 'event' stad van Nederland met een breed scala van internationale sport-en culturele evenementen.  Rotterdam is de poort naar Europa. Het is nu Europa's grootste en een van de top 5 van belangrijkste havens ter wereld. Rotterdam leeft, bruisend van onderneming en entertainment. Een toplocatie. Ondek Rotterdam met een creatieve blik tijdens uw fotocursus.
 

De semi-gevorderden fotografie cursus

Voor wie is deze cursus? De semi-gevorderden fotografie cursus is voor diegenen die wel redelijk met hun camera kunnen omgaan bij handmatige instelling maar meer grip willen krijgen op het componeren van een goed beeld. Door verbetering in vorm en compositie, benadering en verlichting van het onderwerp en geavanceerd gebruik van de camera en flitser. Voor diegene die het gereedschap (de camera) redelijk kent, maar de weg tot een goede foto minder goed. We gaan portretten maken, stadsscenes vastleggen en architectuur fotograferen.

Als u onze beginners fotografie cursus hebt gevolgd is de semi-gevorderden cursus de ideale aansluiting. 

In een goed gevulde dag wordt alle kennis zorgvuldig en zonder lastige jargon behandeld en geoefend. Het is niet nodig heen en weer te reizen voor maar een paar uurtjes les per week. Na deze dag gaat u op een verbeterde manier om met uw fotografie werkwijze en zult u krachtiger en sprekender beeld componeren. U krijgt les van een fotografie vakdocent die ook les geeft aan fotografie- en kunstacademies aan aspirerende beroepsfotografen.

De benodige fotoapparatuur
Voor deze fotografie cursus heeft u minimaal een digitale fotocamera nodig waarbij het mogelijk is sluitertijd en diafragma handmatig te bedienen. Het is wenselijk, maar niet noodzakelijk, dat het een spiegelreflexcamera is. Het heeft ook de voorkeur dat de camera een flitser heeft, ingebouwd of los. Maar ook dit is niet absoluut noodzakelijk. Neem voldoende geheugenkaarten en batterijen mee om gemakkelijk de hele dag te kunnen fotograferen zonder te laden of kaarten leeg te maken.
 
Uw eigen ruimte op de website
Door bij ons een cursus te volgen neemt u niet alleen ergens deel aan. U wordt ergens deel van! Een 'community' fotografie liefhebbers. Daarom hebben wij speciaal voor u ruimte ingericht op onze website. Na uw inschrijving kunt inloggen om toegang te krijgen  tot specifiek voor u bedoelde pagina's. U kunt daar o.a. al kennis gaan maken met uw medecursisten en een eigen galerie beheren om uw foto's met hun te delen. U kunt ook uw gegevens beheren en aan de besloten forum deelnemen die alleen voor deelnemers per cursus toegankelijk is. De ruimte voor u gemaakt op onze website blijft ook na de cursus gewoon beschikbaar, zodat u daar uw nieuw gemaakte vrienden kunt treffen.
naar boven
 
close
inloggen

Bij het inloggen verkrijgt u toegang tot specifiek voor u bedoelde pagina’s.

Wanneer u op “uitloggen” klikt is toegang weer afgeschermd.

wachtwoord vergeten

wachtwoord vergeten

Vul je e-mailadres in en je ontvangt binnen een minuut een link om een nieuw wachtwoord in te stellen.