: bezoek ons
  • Fotel Forum
  • Hyves
  • Facebook
  • Youtube
  • Flickr
  • Twitter
  • Linkedin
loading

semi-gevorderden Amsterdam.. | programma


Hieronder staan de voor deze cursus nog beschikbare cursusdata die nog niet vol zijn. SCHRIJF SNEL IN.
nieuws nieuws
  • cursusdata locatie (klik op naam voor hotelinfo)
  • 11 jun ‘17 Adam & Siam
    inschrijven
  • 2 jul ‘17 Adam & Siam
    inschrijven

Amsterdam, Nederland
semi-gevorderden fotografie dagcursus
cursus op zaterdag of zondag

1 dag (maar liefst 8 uren) 99,- p.p. (incl. BTW)
Schrijf snel in!

Slechts 30% aanbetaling bij inschrijving.

Bij de prijs is inbegrepen:
  • eendaagse topkwaliteit fotocursus van 10.30 - 18.30 uur
  • les en begeleiding van fotografie vakdocent(en)
  • lesmateriaal en opdrachten
  • comfortabel leslokaal en schermpresentaties
  • e-syllabus: digitaal naslagwerk voor thuis
  • restaurant lunch

  Zie onze aantrekkelijke kortingen.
Amsterdam

City of Amsterdam: een wereldstad op menselijke maat
Geen stad heeft zoveel bezienswaardigheden per vierkante kilometer. Wat maakt Amsterdam zo geliefd bij bezoekers uit de hele wereld? Is het de sfeer? Zijn het de beroemde grachten, de rijke historie, de musea en theaters, de gezellige terrasjes, de winkels en warenhuizen? De stadsparken waar je ogen en oren te kort komt? Of is het de vrijheid die Amsterdam biedt en de tolerante mentaliteit van ‘leven en laten leven’.  
 
Het is de combinatie van dit alles die Amsterdam als stad zo uniek maakt. Doe zoals de Amsterdammers zelf doen: doe gemakkelijke gympen aan of spring op de fiets en ontdek het zelf!
Geen stad ter wereld heeft zoveel bezienswaardigheden per vierkante kilometer. Maar Amsterdam is een wereldstad op menselijke maat. Alle bezienswaardigheden in het centrum zijn op loopafstand van elkaar. En als je andere buurten wilt ontdekken dat rijden er volop trams, bussen en metro’s. Om nog maar te zwijgen van de ponten over het IJ.
 

De semi-gevorderden fotografie cursus
Voor wie is deze cursus? De semi-gevorderden fotografie cursus is voor diegenen die wel redelijk met hun camera kunnen omgaan bij handmatige instelling maar meer grip willen krijgen op het componeren van een goed beeld. Door verbetering in vorm en compositie, benadering en verlichting van het onderwerp en geavanceerd gebruik van de camera en flitser(s). Voor diegene die het gereedschap (de camera) redelijk kent, maar de weg tot een goede foto minder goed. We gaan portretten maken, stadsscenes vastleggen en architectuur en natuur fotograferen. U leert ook over het serie- en conceptmatig werken en het werken met flitser(s) los van de camera.

Als u onze beginners fotografie cursus hebt gevolgd is de semi-gevorderden cursus de ideale aansluiting. 

In een goed gevulde dag wordt alle kennis zorgvuldig en zonder lastige jargon behandeld en geoefend. Het is niet nodig heen en weer te reizen voor maar een paar uurtjes les per week. Na deze dag gaat u op een verbeterde manier om met uw fotografie werkwijze en zult u krachtiger en sprekender beeld componeren. U krijgt les van een fotografie vakdocent die ook les geeft aan fotografie- en kunstacademies aan aspirerende beroepsfotografen.

De benodige fotoapparatuur
Voor deze fotografie cursus heeft u minimaal een digitale fotocamera nodig waarbij het mogelijk is sluitertijd en diafragma handmatig te bedienen. Het is wenselijk, maar niet noodzakelijk, dat het een spiegelreflexcamera is. Het heeft ook de voorkeur dat de camera een flitser heeft, ingebouwd of los. Maar ook dit is niet absoluut noodzakelijk. Neem voldoende geheugenkaarten en batterijen mee om gemakkelijk de hele dag te kunnen fotograferen zonder te laden of kaarten leeg te maken.
 
Uw eigen ruimte op de website
Door bij ons een cursus te volgen neemt u niet alleen ergens deel aan. U wordt ergens deel van! Een 'community' fotografie liefhebbers. Daarom hebben wij speciaal voor u ruimte ingericht op onze website. Na uw inschrijving kunt inloggen om toegang te krijgen  tot specifiek voor u bedoelde pagina's. U kunt daar o.a. al kennis gaan maken met uw medecursisten en een eigen galerie beheren om uw foto's met hun te delen. U kunt ook uw gegevens beheren en aan de besloten forum deelnemen die alleen voor deelnemers per cursus toegankelijk is. De ruimte voor u gemaakt op onze website blijft ook na de cursus gewoon beschikbaar, zodat u daar uw nieuw gemaakte vrienden kunt treffen.
naar boven
 
close
inloggen

Bij het inloggen verkrijgt u toegang tot specifiek voor u bedoelde pagina’s.

Wanneer u op “uitloggen” klikt is toegang weer afgeschermd.

wachtwoord vergeten

wachtwoord vergeten

Vul je e-mailadres in en je ontvangt binnen een minuut een link om een nieuw wachtwoord in te stellen.