: bezoek ons
  • Fotel Forum
  • Hyves
  • Facebook
  • Youtube
  • Flickr
  • Twitter
  • Linkedin
loading

beginners Rotterdam fotogr.. | programma


Hieronder staan de voor deze cursus nog beschikbare cursusdata die nog niet vol zijn. SCHRIJF SNEL IN.
nieuws nieuws
  • cursusdata locatie (klik op naam voor hotelinfo)

Rotterdam, Nederland
beginners fotografie dagcursus

1 dag (maar liefst 8 uren) – totaalprijs € 110,- p.p.
Ga snel goed fotograferen!

Voor deze cursus is geen voorkennis vereist.
Slechts 30% aanbetaling bij inschrijving.


Bij de prijs is inbegrepen:
  • eendaagse topkwaliteit fotocursus van 10 - 18 uur
  • les en begeleiding van fotografie vakdocent
  • lesmateriaal en veldopdrachten
  • comfortabel leslokaal en schermpresentaties
  • lunch
  • naslagboek voor thuis






  Zie onze aantrekkelijke kortingen.
Stad Rotterdam
loading
Rotterdam is een bloeiende kosmopolitische stad, met een rijkdom aan culturen en etniciteiten uit alle hoeken van de wereld. Rotterdam heeft meer dan 170 nationaliteiten. De stad staat bekend om zijn rijke architecturale erfgoed en design. Het is een jong, trendy en dynamische stad en is de meest moderne stad van Nederland. Rotterdam heeft een levendige culturele scene en een prachtig assortiment aan winkels, attracties, festivals, restaurants – bijna 100 keukens – en parken. Rotterdam is zeer geschikt voor sport en evenementen liefhebbers. Het is de 'event' stad van Nederland met een breed scala van internationale sport-en culturele evenementen.  Rotterdam is de poort naar Europa. Het is nu Europa's grootste en een van de top 5 van belangrijkste havens ter wereld. Rotterdam leeft, bruisend van onderneming en entertainment. Een toplocatie. Ondek Rotterdam met een creatieve blik tijdens uw fotocursus.
 

De beginners fotografie dagcursus

In een goed gevulde dag wordt alle basiskennis zorgvuldig en zonder lastige jargon behandeld en geoefend. Het is niet nodig heen en weer te reizen voor maar een paar uurtjes les per week. Na deze dag gaat u creatiever met uw camera fotograferen op handmatige instellingen en heeft u de controle over het eindresultaat. U krijgt les van een fotografie vakdocent die ook les geeft aan fotografie- en kunstacademies aan aspirerende beroepsfotografen.

Voor wie is deze cursus? De beginners cursus is voor diegenen die creatieve controle willen krijgen over hun fotografie middels een handmatige bediening van de camera. Voor mensen die net een eerste fototoestel hebben gekocht en deze dan ook meteen goed willen leren gebruiken. Of voor anderen die al veel te lang het denken aan de camera overlaten door op automaat stand te fotograferen. U leert tijdens deze intensieve dag uw camera beheersen en gaat trefzekerder fotograferen. Aan bod komt de basis van camera- en opnametechniek, basis flitstechniek, lichtkwaliteit en basis compositie. 

De fotografie dagcursus is een intensieve en gezellige dag met uw medecursisten en het Fotel team. Het is een kans om te leren van een professionele fotograaf en ervaren fotografie vakdocent. U neemt deel aan een eendaagse fotografie cursus van zeer hoge kwaliteit. Wij geven u ook veel waardevolle tips en trucs mee. Voor een gedegen en evenwichtige aanpak wordt het lesprogramma zowel gegeven in het leslokaal als begeleid in de praktijk tijdens fotografie veldopdrachten. Gedurende deze dag is er voldoende voldoende tijd voor u, is geen vraag teveel en geven wij zonder lastige jargon begrijpelijk uitleg met behulp van schermpresentaties, voorbeelden, opdrachten en oefeningen. Er is een goede balans tussen theorie en praktijk zodat u luisterend en al doende leert.
 
De benodige fotoapparatuur
Voor deze fotografie cursus heeft u minimaal een digitale fotocamera nodig waarbij het mogelijk is sluitertijd en diafragma handmatig te bedienen. Het is wenselijk, maar niet noodzakelijk, dat het een spiegelreflexcamera is. Het heeft ook de voorkeur dat de camera een flitser heeft, ingebouwd of los. Maar ook dit is niet absoluut noodzakelijk. Neem voldoende geheugenkaarten en batterijen mee om gemakkelijk de hele dag te kunnen fotograferen zonder te laden of kaarten leeg te maken.
 
Uw eigen ruimte op de website
Door bij ons een cursus te volgen neemt u niet alleen ergens deel aan. U wordt ergens deel van! Een 'community' fotografie liefhebbers. Daarom hebben wij speciaal voor u ruimte ingericht op onze website. Na uw inschrijving kunt inloggen om toegang te krijgen  tot specifiek voor u bedoelde pagina's. U kunt daar o.a. al kennis gaan maken met uw medecursisten en een eigen galerie beheren om uw foto's met hun te delen. U kunt ook uw gegevens beheren en aan de besloten forum deelnemen die alleen voor deelnemers per cursus toegankelijk is. De ruimte voor u gemaakt op onze website blijft ook na de cursus gewoon beschikbaar, zodat u daar uw nieuw gemaakte vrienden kunt treffen.
naar boven
 
close
inloggen

Bij het inloggen verkrijgt u toegang tot specifiek voor u bedoelde pagina’s.

Wanneer u op “uitloggen” klikt is toegang weer afgeschermd.

wachtwoord vergeten

wachtwoord vergeten

Vul je e-mailadres in en je ontvangt binnen een minuut een link om een nieuw wachtwoord in te stellen.