: bezoek ons
  • Fotel Forum
  • Hyves
  • Facebook
  • Youtube
  • Flickr
  • Twitter
  • Linkedin
loading

6-Weken Fotografie Semi-ge.. | programma


Hieronder staan de voor deze cursus nog beschikbare cursusdata die nog niet vol zijn. SCHRIJF SNEL IN.
nieuws nieuws
  • cursusdata locatie (klik op naam voor hotelinfo)

 

Amsterdam, Nederland
6-weken fotografie semi-gevorderden cursus

 

De 6-Weken Semi-gevorderden Fotografie Cursus
slechts €285,- p.p. (incl. BTW)
5 x Les op zondagmiddag van 15:30 uur - 17.30 uur
1 x Praktijkmiddag (zondag) van 13.15 uur - 17.15 uur

Voor deze cursus is geen voorkennis vereist.
Slechts 30% aanbetaling bij inschrijving.


Bij de prijs is inbegrepen:
  • topkwaliteit fotocursus
  • lesmateriaal en opdrachten
  • comfortabel leslokaal en schermpresentaties
  • syllabus: digitaal naslagwerk voor thuis

  Zie onze aantrekkelijke kortingen.
Amsterdam

Jouw idee compositorisch tot uitdrukking brengen.
5 lessen van 2 uur en een praktijk middag.


Voor wie is deze cursus? De semi-gevorderden fotografie cursus is voor diegenen die wel redelijk met hun camera kunnen omgaan bij handmatige instelling maar meer grip willen krijgen op het componeren van een goed beeld. Door verbetering in vorm en compositie, benadering en verlichting van het onderwerp en geavanceerd gebruik van de camera en flitser(s). Voor diegene die het gereedschap (de camera) redelijk kent, maar de weg tot een goede foto minder goed.



Elke week komen we 2 uur bijeen wanneer je les krijgt van een vakprofessional. Op een mooie locatie geven Fotel topfotografen en fotografie vakdocenten les. Je krijgt leuke opdrachten mee waarmee je aan de slag kan ter ondersteuning aan de voorafgaande lesstof. We gaan foto's bespreken om van elkaar te leren en geïnspireerd te raken van de aanpak anderen. Tijdens de praktijkmiddag leer je onder begeleiding van een topfotograaf meer over de kunst en proces van het fotograferen.

Bij Fotel willen topfotografen en fotografie vakdocenten je niet louter je camera leren bedienen.. maar je echt goed leren fotograferen! Zij zijn allen professioneel fotograaf en geven o.a. ook les op fotografie- en kunstacademies aan aspirant beroepsfotografen.


De benodige fotoapparatuur
Voor deze fotografie cursus heb je minimaal een digitale fotocamera nodig waarbij het mogelijk is sluitertijd en diafragma handmatig te bedienen. Het heeft de voorkeur dat de camera een flitser heeft, ingebouwd of, nog beter, los. Maar dit is niet absoluut noodzakelijk.
 
Je eigen ruimte op de website
Door bij ons een cursus te volgen neem je niet alleen ergens deel aan. Je wordt ergens deel van! Een 'community' fotografie liefhebbers. Daarom hebben wij speciaal voor jou ruimte ingericht op onze website. Na jouw inschrijving kun je inloggen om toegang te krijgen tot specifiek voor jou bedoelde pagina's. Je kunt daar o.a. al kennis gaan maken met medecursisten en een eigen galerie beheren om jouw foto's met hun te delen. Je kunt ook jouw gegevens beheren en aan de besloten forum deelnemen die alleen voor deelnemers per cursus toegankelijk is. De ruimte voor je gemaakt op onze website blijft ook na de cursus gewoon beschikbaar, zodat jij daar jouw nieuw gemaakte vrienden kunt blijven treffen.
naar boven
close
inloggen

Bij het inloggen verkrijgt u toegang tot specifiek voor u bedoelde pagina’s.

Wanneer u op “uitloggen” klikt is toegang weer afgeschermd.

wachtwoord vergeten

wachtwoord vergeten

Vul je e-mailadres in en je ontvangt binnen een minuut een link om een nieuw wachtwoord in te stellen.